«Франчайзинг» немесе «Франшиза», бұл терминді бизнес ортада қаншалықты жиі естуге болады. Қазір Қазақстанда белгілі франшизаларды еске түсіре аласыз ба? KFC, McDonald ' s, Starbucks, Додо Пицца және т. б. сияқты қоғамдық тамақтандыру алпауыттары сіздің ойыңызға бірінші болып келетініне сенімдіміз.
Франшиза тек қоғамдық тамақтану саласында ғана емес, сонымен қатар кез-келген қызмет көрсету және тауарлар өндірісі саласында да сәтті енгізілуі мүмкін. Ерте ме, кеш пе, әр кәсіпкер өз бизнесін кеңейту және жаңа нарықтарды игеру туралы ойлайды. Осы кезде оны қалай дұрыс жасау керек және ол үшін не қажет деген сұрақ туындайды.
Кешенді кәсіпкерлік лицензия (франчайзинг) – бұл ерекше құқықтар кешенінің құқық иесі (Франчайзер) оны басқа тұлғаға (Франчайзи) ақылы негізде пайдалануға беретін кәсіпкерлік қызмет. Ерекше құқықтар кешені (лицензиялық кешен) – бірқатар зияткерлік меншік объектілеріне құқықтар (тауар белгісі, фирмалық атау, қызмет көрсету белгісі, патент, ашылмаған ақпарат, оның ішінде өндіріс құпиялары (ноу-хау)).
Біздің заңгерлік фирмамыздың мамандары франчайзинг саласында зияткерлік меншік объектілерін (тауар белгісі, авторлық құқық, патент) тіркеуден бастап мәміленің өзін заңды рәсімдеуге дейін – кешенді кәсіпкерлік лицензия (Франчайзинг) шартын дайындап, оны тіркеуші органда тіркей отырып, толық қызмет көрсетуге дайын.
Қосымша қызметтер: